Friday, September 16, 2011

Safee Sali dilamar kelab Jerman!

 HOT! Safee Sali dilamar kelab Jerman!



HOT dari Nadi Arena! Penyerang sensasi Harimau Malaya, Super Safee Sali dikhabarkan dilamar sebuah kelab Bundesliga Jerman selepas aksinya menentang Singapurapura tempoh hari.
Mari ikuti rakaman Nadi Arena.
“Tawaran ini datang selepas perlawanan menentang Singapore. Mungkin mereka melihat prestasi saya dan saya pun terkejut la dengan panggilan dari pasukan sana dan sekarang pun saya belum dapat tawaran rasmi dari pasukan sana”
“Saya hanya mendapat khabar dari sana yang mereka berminat untuk dapatkan saya. Tapi saya belum dapat butiran pengesahan yang betul-betul jelas dengan tawaran tersebut. Saya pun tak boleh komen terlalu banyak,” kata Safee.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...